15 noiembrie – Blackfriday

de Dan Carlea

blackfriday

#  Sunt cu sufletul la gură la de prima oră, să văd ce nu-mi mai cumpăr şi anul ăsta.

#  De Blackfriday intru încă de la 5 dimineaţa pe toate site-urile cu Mărire de penis, poate prind şi eu una redusă.

#  De Blackfriday îi iau la rând pe operatorii de la emag, altex, domo, f64, mă interesez de diverse articole, până aud „E la reducere”, ca să pot să zic, rârâit şi preţios, ca Sorin Ovidiu Vântu:

–         Reduceri? Mă jigniţi, stimate domn!, şi să le trântesc telefonul în nas.

#  Ia să vedem dacă azi, de Blackfriday, prind nişte sărăcie la ofertă sau e tot scump, ca ieri.

#  Am fost păcălit la salonul de masaj erotic că primesc reducere la sex. Am primit jumătate, de am plecat tremurând de acolo.

#  De Blackfriday, îmi iau 400 de lei la mine, pun 2 în faţa şi 2 în spatele unui teanc de bucăţi de ziare tăiate la fix, şi mă înghiontesc prin magazinele cu reduceri, cumpăr nimicuri şi mă agit, doar ca să-i fac pe vânzători să exclame:

–         Fi-r-aţi ai dreacu de bogătaşi hapsâni, nu vă mai ajunge!

 

